Uitgeven anno nu een hele (crossmediale) uitdaging? We begrijpen hoeveel daarbij komt kijken en denken met je mee!

Stip Media heeft een jarenlange ervaring in publishing. We maken elk jaar zo’n 50 uitgaven, onderhouden bijna 20 websites en nog meer sociale kanalen. Daarbij altijd kijkend, luisterend, zoekend naar het publiek dat zich thuis voelt bij een van onze tien eigen merken of de publicaties die we in opdracht maken.

Publishing (zeggen we liever dan “uitgeven”, omdat het voor ons ook publishing online omvat) is een complex vak: waar een uitgever vroeger een verdienmodel had dat bestond uit print en advertising, moet je nu met veel minder middelen veel méér doen om je publieks vast te houden.

Sterker nog, je mag je blad al geen blad meer noemen, maar een merk, gerelateerd aan een community. En dat merk moet dan nog eens uitgebreid en gebalanceerd worden uitgedragen. Content heeft niet meer één leven, maar wel tien levens. Hoe doe je méér, met een krimpend budget? Waar vind je kansen, hoe bouw je een full-service strategie op?

We lopen al een tijdje mee in de special-interest-wereld en knokken daar net zo hard als jullie voor. En dat is dagelijks: uitdagend, lastig, leuk en leerzaam. En we zetten die kennis graag in voor collega’s, dus als je eens wilt sparren hoe we jouw merk verder kunnen helpen: bel ons op 072 531 49 78 of ">mail  ons.